18 juni 2011

Lördagmorgon i juni

I morse vaknade jag kvart över sju och kände mig riktigt pigg och utvilad, och solen sken! Fick lust att gå ut på en morronpromenad innan frukost så jag stack ut en timme i raskt tempo, folktomt och härligt och vackert i naturen.


Hemma igen körde jag lite sit-ups och hantelträning till skön latinomusik - känner att jag så lätt tappar träningsmotivation på sommaren, men idag var jag på G. Sen blev det yoghurt, müsli och jordgubbar till frukost - härlig start på dagen!


Den här dagen har jag trevliga saker att se fram emot! Vi ska först på Namngivnings-picknick för Kian i Enköping, och efter det åker vi ut till Anette och Nisse för en mysig sommarkväll i Österskär, det var längesen vi sågs alla fyra, men nu har ju Anette och jag hittat varandra igen!

I morgon är det dags att göra båten fin inför premiärturen till midsommar. Magnus har jobbat och jobbat för att renovera och förbättra massor av saker ombord och nu är det färdigt och vi väntar bara på att kapellet ska komma på plats i veckan också. Det blir städning, dynor på och lite pynt med ljus och sånt och så den nya utemöbeln på plats på akterdäcket!


Bilder på det färdiga resultatet kommer sen!


1 kommentar: