09 september 2010

Efter träning kommer mys

Det har varit lite fullt upp sen sist... jag provar nya träningspass när en annan klubb än min vanliga har prova-på-vecka och däremellan försöker jag hinna lite hushållsbestyr. Känner mig GANSKA mör i kroppen... men det är roligt och jag har bestämt mig för att köpa terminskort där också så det blir mycket att välja på! Dom hade inte spinning för tillfället som jag hoppats på, kommer kanske sen. Istället har jag provat Bodybalance som är en mix av pilates, qigong och yoga - lugnt tempo men väldigt jobbigt ändå. Å så körde jag hederlig svettig aerobics intervall, alltså varvat hela tiden med styrka. Jag har tränat på vanliga klubben också, phu...


Men när man sen kommer hem och duschar eller tar ett bubbelbad, sätter på sig sin sköna morgonrock och sina NYA MYSTOFFLOR i fårskinn då känns det riktigt härligt!


Visst är dom fina? Nu kommer jag att hålla mig varm och skön om fötterna hela vintern!

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysiga! Jag har ett par liknande från samma märke, så otroligt gosigt med fårull :)

    SvaraRadera
  2. Va härligt att vara så i full gång med träningen! Hoppas det kommer spinning sen så du får ge det en chans. Det är verkligen kul om de kör musik man går igång på, jäklar vad man tar i i dem där uppförsbackarna då!
    Jag blir ju himla sugen på dem där tofflorna. Vad har du köpt dem?

    Kram

    SvaraRadera