10 mars 2010

I morgon bitti åker vi!

Sista dan på jobbet avklarad! Det var lugnt, ingen stress, men så har jag också planerat semestern till en lugn period. Hemma är det också lugnt - tror jag - det återstår att se senare i kväll när allt ska vara färdigpackat och i ordning eftersom vi ska åka så tidigt - före fem... phu...


Maud, min allra bästa syster, ska bo hos oss och ta hand om huset och katterna när vi är borta, och dessutom är hon så underbar att hon skjutsar och hämtar oss på Arlanda! Vi är sååå tacksamma!


Just nu i Hurghada är det ca 27 grader mitt på dagen och 23 - 24 på kvällen - mmmm så perfekt!


Jag missar finalen av Melodifestivalen på lördag - attans ;o) - hoppas Anna Bergendahl eller Andreas Johnson vinner!


Som tur är missar jag i alla fall inte starten av "Så ska det låta"! Fredagen den 19 mars drar ett riktigt favoritprogram igång igen! Ja, jag erkänner glatt att jag blir på så himla gott humör av all musik och duktiga artister som ofta showar loss, sen må det vara hur tillrättalagt som helst med förvarnade låtval, det är resultatet jag älskar!


Hoppas nu också att solen värmer riktigt bra om dagarna här hemma, så att massor med snö smälter undan när vi är borta. Man börjar nästan se påsken runt hörnet...




1 kommentar: