29 december 2009

Rigga sig för Egypten...

Julfesterna med så mycket god mat och så trevligt och roligt sällskap är över för i år. Nu väntar vi på nyårsafton... mera god mat och trevligt sällskap - och häftiga fyrverkerier!

Dagarna är lediga och avkopplande.... vi har långledigt ända till och med Trettondagen! Så skönt! Man sitter och surfar på nätet och titta vad jag hittade... Rea på Asos... och det behövs ju lite nytt i garderoben till vår semesterresa till Egypten i mars, eller hur? Så jag klickade raskt hem dessa glassiga skor och den söta, somriga klänningen!



3 kommentarer:

  1. Dom kommer bli kanon på dig i Egypten ;o)

    SvaraRadera
  2. Sååååå jättesnyggt!!
    Själv hittade jag halsband och armband igår i Västermalmsgallerian.

    SvaraRadera
  3. Hej hopp!

    Så snygga skor och så fin klänning! Det är ju så roligt, det är exakt samma klänning som jag blev förtjust i när jag var in på Asos och tittade! Vi har samma smak minnsann. :) Har du fått grejerna än? Satt det bra?

    Kram

    SvaraRadera