26 maj 2013

Mors Dag 2013

Vilken mysig familj jag har! Jag blev överraskad av barn och barnbarn och min Magnus med rosor, present, champagne och en fantastisk brunch och jag behövde inte göra ett dugg, bara sitta i soffan och sippa på mitt glas med bubbel! De hade fixat ALLT och jag kunde bara sätta mig vid ett dukat bord och njuta av allt gott - amerikanska panncakes, bacon och äggröra, bagels, lax, croissanter, marmelader, färskpressad juice, smothies, rabarberpaj, kaffe, macarones - ja det var ett dignande bord kan jag säga!







Vilken lyckligt lottad mamma, mormor och fru jag är!
TACK för den fina, fina uppvaktningen!

12 kommentarer:

  1. Ojojoj... Vilka söta barn vi har! Ja det var verkligen en mysig dag och jättekul att det blev så bra! :) Det var så mycket gott, så jag är fortfarande mätt! Mums!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, håller med på alla punkter! Kram

      Radera
  2. Det var en härlig dag. Va glad jag är att du blev så nöjd!
    Du har lagt upp jättefina bilder och satt ihop allt snyggt! De återskapar verkligen den rätta känslan för dagen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det blev verkligen sååå fina bilder, jag har förstås massor (lägger upp dom på Dropbox)

      Kram

      Radera
  3. Härliga bilder på dig o din fina familj. Underbart att bli så firad o bara känslan att få sätta sig vid dukat bord, det är lyx. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen lyx!

      Kram

      Radera
  4. Å så härligt att bli uppvaktad så, det är verkligen den bästa presenten att få vara med hela familjen!

    Ha en fin helg!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja helt underbart! Det bästa jag vet!

      Trevlig helg till dig med!

      Kram

      Radera
  5. Precis så härligt som det ska vara, omgiven av sin familj och få tid med sina nära och kära:)
    Jag fick en varm kram av dottern, före en fantastisk dansshow som hon deltog i. När vi kom hem fick jag också ett coffecard, för hon ville att vi skulle gå och fika:) Mysigt!
    Samvaro med familjen är guld värt!

    Härliga bilder du bjuder på!
    Önskar dig en fortsatt fin helg! Hoppas det har kommit igång med butiken;) Önskar dig all lycka och det kommer en beställning från mig, jag har bara så otroligt svårt för att bestämma mig!

    Kramar
    Suz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen en stor känsla som man knappt kan sätta ord på - att var omgiven av sin familj, att vara stolt "la mama", se att alla mår bra och tar hand om varandra...

      Butiken är igång och allt fungerar som det ska, min snälla syster var premiärkund! Du är jättevälkommen att beställa något! Samma sak för mig, vill gärna köpa något hos dig ;)

      Ha det så skönt resten av helgen!

      Kram

      Radera
  6. Vilka ljuvliga bilder! Jag njuter så...vilka fina barnbarn ni har! Vilken lycka och vad fint du blivit uppvaktad.


    Stor varm kram och grattis på mors dag i efterskott! Hoppas ni har en skön helg

    Lotta

    SvaraRadera