08 augusti 2012

Långt mellan inläggen

Jag har varit lite dålig på att blogga på sistone trots att jag har massor av bilder och trevliga saker att skriva om. Men ibland är det mycket annat som tar ens tid och engagemang och jag vill ju gärna lägga ner lite möda på mina inlägg och framförallt bilderna. Här kommer en liten mix av härliga sommarbilder i alla fall så lovar jag att skärpa till mig framöver ;)

Toppklockan i full blom

Flammentanz rosen slog rekord tror jag!

Och så ut på sjön och njuta av friden...





Storfiskaren har fått gädda på kroken!

Dessa vackra solnedgångar....

Lilla fairy-rosen blommar så fint

Sötaste svägerskan Linda och lille Hugo

Och så bustrollet Kian i full färd med mellanmål, ha ha ha!
 
 

12 kommentarer:

  1. Även här har det varit dåligt med blogginlägg i sommar men jag tror att det är viktigt att ta lite uppehåll då och då.

    Underbara sommarbilder!!!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du har helt rätt, men man känner liksom att alla går in och kollar och så är det återigen inget skrivet... men jag märker ju att många tar en paus i bloggandet på semesterna så jag är inte ensam precis!

      Kram

      Radera
  2. Jättefina bilder! Åt ni gäddan till middag den dagen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej vi tog hem den och grillade den på gasolgrillen nästa kväll istället. Smakade himmelskt, så ren och fin i smaken, annars kan ju gädda smaka lite "dyigt".

      Radera
  3. Härliga bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Älskar att titta tillbaka på alla fina bilder och minnas stunderna och stämningen!

      Radera
  4. Ibland kan det vara skönt att bara få vara. Att slippa alla uppkopplingar som gör sig påminda i tid och otid. Grattis till lilla fina barnbarnet.
    Kram Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är helt sant och för mig är det särskilt vilsamt när vi är på sjön för jag har ingen uppkopplad mobil och ingen laptop. Och Facebook har jag gått ur för jag orkade inte med det... :)

      Radera
  5. Vilka härliga sommarbilder :)

    Ha en skön start på veckan.
    Kram/Sara

    SvaraRadera
  6. GRATTIS till andra barnbarnet!!!

    Du säger att du har långt mellan inläggen, men du har i alla fall skrivit en del under sommaren. Jag lät min blogg få sommarlov och ägnade mig åt levande livet, men nu har jag väckt bloggen igen.

    En så fantastiskt vacker trädgård du har! Jag bara suckar av avund. Men, men, nästa år ska vi nog ägna oss åt utsidan, och då ska trädgården fixas till.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du tycker om vår trädgård!

      Ja,några stackars inlägg knåpade jag ju ihop men jag har svårt för att komma igång igen, det är lite annat som tar mitt intresse just nu, roliga saker :) Så småningom ska jag skriva om det!

      Radera