13 mars 2012

Vårinspiration från Pottery Barn

Mitt absoluta favoritställe på nätet för inrednings- och stämningsinspiration är Pottery Barn - jag har bloggat om dom flera gånger förut och önskat att jag hade en drös med pengar att spendera där. Men det funkar fint som bara inspiration också! Det här hittade jag sist jag kikade runt bland de olika kategorierna och jag drogs mycket till gröna, turkos och gula toner som verkligen ger den där ljusa, våriga känslan. Hoppas ni gillar det också!









7 kommentarer:

  1. Åh, va härliga bilder och va sugen man blir på att handla lite vårnytt. Vi kanske ska åka till Söderköping och handla lite nya tyger snart? :)

    SvaraRadera
  2. Ja vi kanske ska ta en tur i vår också! Vi kan väl prata om det - du behöver säkert en hel del gardintyg snart!

    SvaraRadera
  3. Myspys! Snart är det dax att byta ut gardiner och dukar här hemma, längtar som tusan!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig inspiration du bjuder på. Jag hittade hit via Två trappor. Jag kikar gärna in här igen.

    Anita

    SvaraRadera
  5. Anita, vad roligt att du gillar bilderna! Du är så välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
  6. Johanna: Ja visst är de fina, och mer finns det på potterybarn.com. Älskar de där fina milda färgerna och den ombonade fräscha känslan de förmedlar!

    SvaraRadera