08 juli 2011

Skofynd från Lola Ramona

Ibland har man tur... i vårt lilla centrum i Bålsta finns en butik som heter Go West, de säljer kläder och accessoarer i en ganska "ung" stil, inte för dyrt och då och då - riktigt bra reor... Jag gick in en sväng för att bara sondera och får syn på ett par riktiga gobitar till skor med 50 % rabatt, dom hade kostat 1300 kr och nu alltså 650 kr! Och de fanns kvar i min storlek! Så nu är jag lycklig ägare av ett par Lola Ramona...



Jag visste inget om det här skomärket tidigare så jag fick lov att söka lite på nätet och det visade sig att det är danskt och deras signum är den här härliga designen, lite rockabilly-influerad med klara färger till svartvitt.

Citat: "Lola Ramona är ett danskt varumärke som tillverkar skor, stövlar och sandaler i unik design. Lola Ramonas skor skiljer sig från mängden med sina spännande färger och mönster, samtidigt som de håller hög kvalitet. Lola Ramona drivs av Gitte Sandquist och Christina Hanquist, som i nära samarbete skapar Lola Ramonas trendiga kollektion. Den första kollektionen kom år 2006"

På nätet finns dom bl.a. hos Brandos och Heppo - båda med fri frakt och fria returer.

1 kommentar: