13 september 2009

Härliga september



Visst är september en härlig månad? Och årets september är visst extra fin! Det har varit en riktigt bra helg igen, och veckan som gick också, fick mycket gjort på jobbet!

Fredagkvällen hade vi mysigt middagssällskap av min ena dotter och hennes sambo och lördagen spenderade vi i med fika och rolig shopping i Stockholm med min andra dotter. Kändes såå kul att träffa dem! Jag får abstinens och längtar som bara den om vi inte har träffats på ett tag... Nästa gång blir på lördag då vi ska fira min födelsedag med lite fest på kvällen.

Söndagen var donar-dag, tvätta, baka och SKÖRDA MORÖTTER, jii hay vad mycket det blev!

Dom såg ju inte precis EU-anpassade ut...

Men vissa var näst intill perfekta!


Söndagen avslutades med ett tufft pass "Funktionell styrka" och nu fick jag ÄNTLIGEN med min motsträviga man som trodde det skulle vara fånig tantgympa, men tji vad han bedrog sig. Han tyckte det var jättebra och jobbigt som sjutton! Det blev terminskort med en gång och det ska bli såå kul att få sällskap!

1 kommentar:

  1. Oj va många morötter!! Va roligt!

    Tack för en helmysig kväll hos dig mamma. Jag håller med dig, jag får abstinens om vi inte har setts på ett tag. Ser massor fram till på lördag!
    Kul att Magnus gillade passet! Kör hårt!

    Kram

    SvaraRadera