15 juni 2009

Hopp om vädret

Lite långt mellan inläggen, jag måste skärpa mig...


Det har regnat och regnat och regnat, och vi som behövde vackert väder för att jobba med båten så att den blir hyfsat iordning till midsommar! Just nu är det "lite" läckor vid fönstren som måste åtgärdas och jag syr gardiner och köper lite "piff" när jag hittar något. Som t.ex. den här lyktan...



Jag håller också på och letar efter en sån här att hyra, den heter Kärcher Puzzi och man gör rent dynor och mattor med den...



Det är i alla fall en viss fördel med regnet - man slipper vattna trädgården och alla nyplanterade växter! Så här fint har de har tagit sig...








2 kommentarer:

  1. Hej hej!

    Hoppas att du hittar den! På länken nedan kunde man hyra, men stället låg i Gävle... så de kasnske blir svårt.
    http://www.sveden.com/hyr/

    Annars tror jag att man kan hyra op Bauhaus! Ring och hör!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har hittat en nu! Hemma i Bålsta!

    SvaraRadera